الأحد، ١٢ ربيع الآخر ١٤٢٨ هـ

اول مرة احس الدنيا حلوة في عيني كدة


مش عارفة اكتب ايه

مستغربة ازاي قدرت اعبر عن كمية الحزن اللي جوايا

ومش قادرة اعبر عن كمية السعادة والاستقرار النفسي والصفاء اللي انا فيها

لاعارفة اكتب قصة ولاخواطر ولا بوست ولا اي حاجة

فقررت اكتبها مباشرة وصريحة

انا مبسوطة اوي اوي اوي

وحاسة براحة نفسية بشعة

ولاقيت نفسي خلاص
بعد مكانت تايهة مني بققالها كتير اوي

هناك ٩ تعليقات:

اميرة هشام يقول...

هقولكوا حاجة بخصوص الصورة

البنت دي كانت نايمة ...كانت اول مرة تنام في حياتها قريرة العين ومبسوطة ومستريحة

عشان كدة حطيت صورتها مع البوست بتاعي

ola salem يقول...

انا لبوست عاجبنى بس مشش مركزة للاسف
سماح بقى

اميرة هشام يقول...

جري ايه يبنتي

محسساني انك داخلة مدونة واحدة لسة مولعين فيها من ساعتين

بقلك مبسوطة

تخشي تقوليلي مش مركزة

دي ايه ياخواتي ده

هضطر اسامحك

بس بعد كدة لما تخشي تعلقي
تعلقي تعليقات حلوة وتحطيلي كام وش بيبتسموا عشان احس بالبهجة

Bassaminoff يقول...

ألف مبروك

اميرة هشام يقول...

الله يبارك فيك يفندم

عقبال نفسيتك وولاد نفسيتك

والجيران والاقارب

-ملحوظة ده في حالة انك لسة ملقتش نفسك

اما لو في حالة لو لقتها

فبقلك انتم السابقون ونحن اللاحقون

وش مبتسم اوي
وش تاني بيبتسم ابتسامة شريرة
نياهاهاهاها

اميرة هشام يقول...

معذرة
من الفرحة حصا خطا في صياغة الرد الاخير

كنت اقصد انتم سبقتونا ونحن لحقناكم

elkamhawi يقول...

تمام يارب على طول

دعاء عادل يقول...

انا فرحانه ليكى اوى بجد يا اميرة
يارب انشاء الله تفضلى فرحانه كده على طول وماتخليش اى حاجه فى الكون تأثر فيكى

nyira_elsheiref يقول...

مبروووووووووووووووووووووك وعقبالنا يارب اد ايه فراقها صعب انا مجربه يا بنتى اصلى بس الى الان مش عارف اظبطها اوى يعنى بحاول

بس المهم انك فرحانه فتمتعى بذلك قدر استطاعتك