الأربعاء، ٢٠ جمادى الأولى ١٤٢٨ هـ

كوني كما تبغين..لكن لن تكوني


<< لاتكذبي >>

لاتكذبي.....اني رأيتكما معا

ودعي البكاء ..... فقد كرهت ألأدمعا

ما أهون الدمع الجسور اذا جرى .......من عين كاذبة فأنكر وادعى

اني رأيتكما ...... أني سمعتكما !!!!!!

عيناك في عينيه ..... في شفتيه ..... في كفيه ...في قدميه

ويداك ضارعتان ........ ترتعشان من لهف عليه

تتحديان الشوق بالقبلات ..... تلذعني بسوط من لهيب

بالهمس... بالآهات .... بالنظرات

باللفتات..... بالصمت الرهيب

ويشب في قلبي حريق ....ويضيع من فدمي الطريق

وتطل من رأسي الظنون تلومني ........

وتشد أذني .....

فلطالما باركت كذبك كله ..... ولعنت ظني ...

ماذا أقول لأدمع سفحتها أشوافي اليك ؟؟؟؟؟

ماذا أقول لأضلع مزقتها خوفا عليك ؟؟؟؟؟؟

أأقول هانت ؟؟؟ أأقول خانت ؟؟؟؟ أأقولها ؟؟؟؟

لو قلتها أشفي غليلي .... ياويلتي , لا لن أقول أنا فقولي .....

لاتخجلي مني ... فلست بثائر.... أنقذتني ... من زيف أحلامي وغدر مشاعري

فرأيت أنك كنت لي قيدا ... حرصت العمر ألا أكسره ...... فكسرته

ورأيت أنك كنت لي ذنبا سألت الله ألا يغفره .... فغفرته

كوني كما تبغين ...لكن لن تكوني

فأنا صنعتك من هواي ومن جنوني

........ولقد برئت من الهوى ومن الجنون ........

هناك ٧ تعليقات:

غير معرف يقول...

يااااااااااااااااااه يا ميرو
الاغنيه دى انا بموت فيها
وفى كلماتها وبجد انتى عسوووووووولة يا ميرو وميرسى انك نزلتيها على المدونة بتاعتك

الفراشة الصغيرة
رودى

اميرة هشام يقول...

رودي كنتي لسة علي بالي

يبنتي اديني اي وسيلة اتصال بيكي


انا عايزة اجيلك اسكندرية والا انتي مكنتيش جد في دعوتك ولا ايه؟

بجد نفسي اتعرف عليكي ياجميلة

غير معرف يقول...

ميرو والله انا جد مش عزومه مركبيه وكنت عايزة الاميل بتاعك ممكن

غير معرف يقول...

بجد يا ميرو عايزة الاميل
علشان نفسى اتعرف عليكى اكتر واخد منك رقم موبايلك ممكن يا مورا

الفراشه الصغيرة
رودى

اميرة هشام يقول...

اتفضليه يارودي ومنتظرة مراسلاتك عليه

bosymero900@gmail.com

وميرسي جدا جدا لذوقك ياجميلة

غير معرف يقول...

ميرو انتى ملكيش اميل على الياهو
انا معنديش غير برنامج الياهو ماسينجر فى البيت
وبحاول اضيفك بقالى يومين مش عاوزة تنضافى عندى لازم دعوة منك

الفراشة الصغيرة
رودى

اميرة هشام يقول...

طب يافراشتي الصغيرة

ممكن تبعتيلي ميلك الياهو في رسالة علي ميل الجوجل وانا هضيفك عندي


معلش يارودي اتاخرت في الرد