الأربعاء، ١٣ صفر ١٤٢٩ هـ

ارجوكم لاتسخروا مني ...شكرا جودي بلانكو

الي من ابكوا انفسهم حتي الرقاد لأنهم مختلفين

اهدي اليكم هذا الكتاب

جودي بلانكو

انا مش فاكرة الاهداء بالظبط

بس وقتها حسيت ان الكتاب ده ليا لان كتير اوي من تفاصيل حياة بطلته كنت انا بعيشه او عيشته

نسيت اشكرها وقتها

بس رجعت افتكرها تاني واقولها شكرا ياجودي بلانكو

هناك ٤ تعليقات:

Today Job يقول...

لن نسخر منك لكن من جودي بلانكو

Today Job يقول...

الى متى

هذا التخاذل
والتكاسل
والتردي
والهوان

الى متى

عشق الليالي
والغواني
والشيطان

الى متى

ترك الحبيب
غدر الحبيب
موت الحبيب
ترك الحنان

الى متى

عني بعيد
افضل وحيد
انسى الامان

الى متى

لعيني الدموع
عشق الخشوع
بعد الرجوع
غدر الزمان

الى متى

ظلم الحياة
ظلم الطغاة
احبس بداخلي
ألف آه
ظلم اللى خان

الى متى

اميرة هشام يقول...

اولا مسألة السخرية من جودي بلانكو دي ممكن تتنفذ في مكان تاني بعيدا عن مدونتي

لاني بحب الشخصية دي وتوحدت معاها


ثانيا ملاحظة بسيطة بس انا ببذل جهد خارق عشان اعرف العلاقة بين التعليق والبوست اللي انا منزلاه!!!!!!!!!

بنت جامده يقول...

لية كتيبة الدستور كلها محبطة ومصدومة من الناس ومكتئبة
المشكله انكوا اتعاملتوا مع التلوث بدرى اوى