الاثنين، ٢٢ رمضان ١٤٢٩ هـ

قرار رقم 007

قررنا نحن اصحاب مدونة انا كدة ومفيش غير كدة عندي (فحسبي ان ابوح لوجه البوح لااكثر)
الافراج عن كل الشطور الحبيسة والدرافت
علي ان يتم ذلك في فترة لاتتعدي الثلاثة ايام
شعارنا :ليه تبقي تسجيل او عالهوا لما ممكن تبقي انت زي متكون وخلاص متقرفناش بقي
واخيرا سلامي لعبقرية مخرج نازي

هناك ٤ تعليقات:

غير معرف يقول...

ايوة كدة
احبك كدة
ومفيش غير كدة

غير معرف يقول...

ومين "نازي" دة؟
نازي مصطفى
:)

Dr.Maha Salem يقول...

من ابيض الى اسود..يا قلبي لا تحزن
انا افتكرت اني غلطت في العنوان ودخلت بلوج تاني
بس بجد نيولوك شيك
بس انا نفسي تنوريني(فالعلم نورون) وتقوليلي ايه حكاية عبقرية مخرج نازي؟

اميرة هشام يقول...

جهيزة :اموت انا في كدة :)

ههههههه اه هو نازي مصطفي ابن نيازي مصطفي


ماما مها :انا عاملة المدونة اسود ياماما عشان انتي لما تدخلي تنوريها
والحمدلله انه عجبك النيولوك الشيك ده
بالنسبة لحكاية عبقرية مخرج نازي فانا والله معرفها ورغم ذلك لااخفيك سرا فانا مفتونة بتلك الحكاية وابعث كل يوم سلامي لعبقرية مخرج نازي
:)))