الأربعاء، ٢٤ رمضان ١٤٢٩ هـ

نظرية الخطوط الحمرا

مليش عداوات ..وبردو مليش صداقات قوية
وده لاني اصلا مش متحققة في اي علاقة
بتيع سياسة التجنب او عدم تخطي الحدود الحمرا
فمبيبقاش في تعامل اصلا ..مفيش استهلاك للعلاقة..عشان كدة مليش عداوات وعندي صداقات كتير وهمية
عمري مبقيت فيها انا
وعشان كدة كل واحد بيفهمني غير التاني خالص
وده مش لاني غامضة ولا شخصية معقدة ..خااالص
بس ده عشان انا اصلا مبتعاملش ..مبستهلكش علاقة قائمة ..وارد فيها نختلف ونتخانق ونتصالح او منتصالحش مش هتفرق
مش لازم علاقاتنا تقترن بالخلود يعني
مفيش حد عرف يفهمني بجد غير شخص واحد بس
انا كمان عرفت افهمه ..بس ام نظرية الخطوط الحمرا بهتت عليا
فعملت تشوش في الاداء ..وكانت النتيجة:
"اسمعيني انتي مبتسمعنيش ..عيبك انك بتكمليلي كلامي وعمرك مكملتيه صح
وطبعا لو جيت يوم ودافعت عن نفسي وقلت :اصل والله بابقي هقول كلام وبيتقال عكسه خالص
او لو قلت ان في مشكلة في ترجمة الحجات اللي جوا
هيتقال عليا مجنونة
اده ! ايه الكلام الكتير اللي انا بقوله ده ؟
ماعلينا خلينا في المهم
-:انا كنت جاية اقول
(سلامي لعبقرية مخرج نازي)

ليست هناك تعليقات: