الجمعة، ١٨ ربيع الأول ١٤٢٨ هـ

لوكيشن تصوير





امبارح كان يوم تصوير الدراما
وانا كنت في دور الام
معرفش ليه افتكرت دعاء عادل في موضوعها الاخير وهي بتتكلم عن ان اللبس ممكن ياثر علي الشخصية وتصرفاتها
بمجرد مالبست لبس الشخصية كلهم اجمعوا اني ام واطلقت ماجدة تعبير ولم ولن انساه في حياتي
فقالت:دي زي اللي كانت في فيلم امسك اشاعة بالظبط
انا وقتها ضحكت اوي لان انا اللي كنت بمثل الدور في فيلم امسك اشاعة
المهم اللبس بهت عليا بقي وبهت كمان علي الظروف اللي -حواليا فكنت ام ادام الكاميرا وورا الكاميرا
فريق العمل نزلوا يصوروا مشاهد الشارع
وانا طبعا معرفتش انزل باللبس اللي كنت لابساه
فدخلت قعدت جوا في الشقة وانا بقرا كتاب لرضوي عاشور
شوية كد ولاقيت احمد داخل عليا
احمد ده ولد ضغنون شقي اويييييييي
المهم كان لازم اخد بالي منه لان مكانش في غيري في الشقة
هو نفسه يحضر التصوير وانا كان لازم اقنعه يكون معايا
اول حاجة طلع وشب من عند الشباك اللي كنت انا واقفة فيه
انا اترعبت
زعقتله وقلتله انزل ياولد
بعد كتير من المحاورات والمناورات
وكتير اوي من الشقاوة
خطف مني الكتاب وقاللي انه بيحب القراية اوي
قلتله وماله خد اقرا يخويا
وانا بيني وبين نفسي ربنا يسترها لو حصل للكتاب حاجة عمك احمد ندا مش هيعتقني
شوية واحنا الاتنين نمنا وصحينا علي صوت مونيكا وهي بتصحينا
شوية والباقي جم
اه نسيت اقولكوا احنا كان عندنا اتنين لوكيشن تصوير واحد في بيت جد الاء والتاني في بيت قرايب ماجدة
درافت تدوينة لم اكمل كتابتها لسبب لم اعرفه بعد

ليست هناك تعليقات: