الجمعة، ١١ ذو الحجة ١٤٢٨ هـ

عيد يوم وجودي في الوجود












انا ليا 2 عيد ميلاد واحد حقيقي يوم 21 ديسبر وواحد متسجل في شهادة الميلاد 25 ديسمبر

وفي كل سنة بحتار احتفل بيه بأنهي يوم
بس امبارح قبل متيجي الساعة 12
اكتشفت ان انا لازم احتفل بيه يوم 21
عشان ابقي تميت 21 سنة في يوم 21
هيه هيه هيه
انا فرحانة اوي
رحت قلت لبابي انا خلاص كبرت وتميت 21
قاللي لسة لسة فاضل 4 ايام
قلتله لا انا اتولدت زي انهاردة في الفجر
وقررت احتفل
هيه هيه هيه
احلي حاجة ان كان حلمي الوحيد اقضي لحظات من اليوم ده تحت المطر والشارع يبقي فاضي واجري تحت المطر
وده حصل فعلا
كل سنة وانا طيبة
انهاردة عيد يوم وجودي في الوجود
دي صور اول احتفال بعيد ميلادي السنة اللي فاتت
وده البوست اللي كتبته في عيد ميلادي اللي فات والصورة المحطوطة كانت صورة تورتتي
اعيش وافتكر :))




هناك ١٤ تعليقًا:

shimaa يقول...

kol sna w enti gmela ze ma enty ya gmela

Unknown يقول...

يا أميرة
كل 21 سنة وانتى طيبة
وشقية
ومجنونة
وفاكره اصحابك وهما ناسينك
كل 21 سنة وانتى ناجحة
ومشروعك بياخد المراكز الأولى
وتحقيقاتك مميزة
كل 21 سنة ومدونتك بتكبر
وبيزيد قرائها
واسلوبك الأدبي بيعلى
وبيبقي ليكي مريدين مستنين الجديد بتاعك
كل 21 سنة وانتى مخلصة لاصحابك
وبتضحى بكل حاجه عشان سعادتهم
وتشيلى فى نفسك وماتشتكيش
كل 21 سنة وانتى طفلة كل حبايبك واصحابك
وفى نفس الوقت ام ليهم وشايلة همومهم
كل سنة وانتى أميرة
وبوسي وكل اللى يقرا تعليقاتك عندى يفتكرك اختى او بنتى او حتى الجو بتاعي
كل سنة وانتى طيبة يا أحلى واجمل وارق اميرة
والسنة الجاية تكونى متجوزة بقي وخلينا نخلص
وش خبيث

غريبة يقول...

كل سنة وانت طيبه ودايما جميلة ونقية زى ما انتى يا حبيبتى

محمد حمدي يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا اميرة

كل واحد وعشرين سنه وانتى طيبه

وعقبال المؤويه إن شاء الله لما تبقى اشهر صحفيه فى مصر

تحياتى الحارة

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

مش هأقول كل سنة وانتي طيبة علشان دي أقل حاجة تتقال..

هأقول كل أميرة والزمن طيب..

:)

الفراشة الصغيرة يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا اميرة وعقبال10000000000000 سنه
وابقى عدى انتى بقى الارقام

العراف يقول...

كل سنه وانت طيبه

امل وافي يقول...

كل سنه و انت طيبه انا عرفت مدونتك من خلال مدونه دبدوب و قلب احمر بس بجد استمتعت و انا بقراها جدا مره تانيه كل سنه و انت طيبه

كراكيب نـهـى مـحمود يقول...

كل سنة وانت طيب

كراكيب نـهـى مـحمود يقول...

ه

أحمد الدريني يقول...

21 سنة
يعني تتحكمي في اطيانك واملاكك
ومش هيبقي عليك رقيب ولا وصي
وفي نفس الوقت من حقنا نحجر عليك

خلود صلاح يقول...

ميرا
اول صورة ليكى .. ضحكتك حلوة جدا جدا
حساكى طفلة بجد
كل سنة وانتى طيبة وجميلة ونقية وعسولة اوى يا ميرو
:)

ذو النون المصري يقول...

عقبال 100 سنه
عيد ميلاد سعيد

Bassaminoff يقول...

ايه العيال الطفسه دي؟
عيد ميلاد سعيد يا واحد وعشرين
ولو اني مبتفاءلش بالرقم ده خالص
انما يالله
تعيشي وتفتكري