الثلاثاء، ١٢ رجب ١٤٣٢ هـ

ازاي كل مرة بلاقي نفسي هنا ؟

ليه كل مرة بلقي نفسي هنا ، ادام نفس العينين نفس العينين اللي كل مببصلهم بيوجعوا قلبي ويسري الالم في الجسد ميوقفوش حاجة ، وتبقي المشكلة اني بعند وافضل باصة واقول مش حاسة بالم الالم اللي اتالمته وانا بستني الالم كان اكتر بكتير عشان كدة الالم اللي بحسه كل مببص في العينين دول مبيبقاش الم

ليه بتبقي كل مرة مصمم تبصلي وتقولي انا عارف انك عارفة بتبصلي بعينك اوي اللي مبقتش اخاف منها وتقولي في تحدي هتقدري تعملي ايه ؟ تحبي نلعب عالمكشوف ؟ في الوقت ده بس بخبي عيني واقلك انا مش عارفة وهفضل كدة مش عارفة

لا مش بهرب انا بس مبحبش احرق عالفاضي زيك تمام خلينا في طريقين متوازيين متعاكسين زي محنا دلوقتي ويوم متحب تغير طريقك و تقطع عليا طريقي تبقي هي دي نقطة الالتقاء ونقطة الصراع في وقت واحد بس لحد متفكر تعمل ده خليك كدة خارج نطاق اهتماماتي ، معنديش وقت ادخل حرب معاك وانتصر عشان تعرف ان انا الاقوي ، ياااه انا نسيت ان احنا اتقابلنا عابرا ومش هنتقابل تاني ، انا مش هشوفك انت تاني بس هرجع اشوف نفس العينين دي تاني

هي هياها نفس العينين العينين اللي لما بتبصلهم بيسري الالم في الجسد ميوقفوش حاجة ، العينين اللي بتبصلك من خلال اشخاص مختلفة وكل شخص بيحاول كل مرة يوصلك انه عارف انك عارف وانت بتحاول توصله انك مش عارف و .....

ليست هناك تعليقات: