الثلاثاء، ١٣ محرم ١٤٢٩ هـ

تنويه لزم ذكره

انا لاقيت رقم غريب بيرن عليا...افتكرته انتي فقلت اتصل اسلم عليكي !!!!
انتي بعتيلي انهاردة مسج ...افتكرتك بعتالي مسج بتسأـلي عليا قلت اتصل اشكرك
في رقم غريب بيزعجني جدا عامللي ازمة في حياتي ...كل شوية بيرن كل شوية بيرن انا خلاص قربت انتحر شوفيلي حل في المشكلة دي وبسرعة!!!!!!!!!!!
_______________________________________________-
تنويه هام
اقر انا المواطنة المصرية أميرة هشام
اني مش برن لحد ولا بتصل بحد ولا ببعت مسجات لحد ومش بسأل علي حد مش بيسأل عليا لاني ماعييش رصيد
وانكر اي علاقة قائمة بخدمة عملاء شركة المصرية للاتصالات او موبينيل او فودافون او اتصالات

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

إيه الهو ده مفيش ولا تعليق ..
أنا خايف .
على العموم أنا أول وآخر تعليق ..
كنت عايز أقولك إن البلوج بتاعك دخل التاريخ من أوسع أبوابه لما أنا دخلته ..
أنا المعلم فنكووش على سن ورمح وسيف كمان .. افتكري الرقم ده كويس لأنه حيكون تحول فى مسار حياتك أنا الزائر رقم 14835 للبلوج بتاعك ..
-----------------------
شوية جد بقا
بالنسبة للبوست أنا حقولك على نصيحة كويسة لما حد يرن عليكي ويقولك كده قوليله أيون أنا فعلا رنيت عليك وبعتلك ماسج مش معايا عم حنفى اللبان والنبى متبعتش لبن بكره عشان عندنا ..
وبس هو هيخلى عنده دم ومش هيتصل تاني
هههههههههههه
إيه رأيك ..؟؟!!
--------------------
نرجع للتهريج تاني
بلوج جميل وانتي دمك خفيف ويا ريت تشرفي البلوج العالمي التحفة الـ ... إلخ بتاعي وتدخلي التاريخ
ودا الـ URl بتاعه
http://farismasr.maktoobblog.com
مستنيكي

غير معرف يقول...

هههههههههههه
أنا كتبت اللينك بتاعي غلط فوق ولو دوستي عليه هيدخلك على مكان غريب كده ..
شوف يا خويا الجهل بتاع العالم .. واحد بيكتب اللينك بتاعه غلط ..
ههههههههههههههههه